Mes gâteaux

Mes gâteaux

lundi 23 février 2009

Paine integrala cu seminte

Deoarece am devenit fericita posesoare a unei masini de paine, voi initia pe blogul meu un nou capitol intitulat "Retete pentru masina de paine".


Masina de paine este marca Black&Decker B2300 orizontala, deci retetele vor fi specifice ei.



Prima reteta pe care am incercat-o o puteti vedea mai jos:

PAINE INTEGRALA CU SEMINTE DE FLOAREA SOARELUI


Ingrediente:

300 ml apa calduta
75 ml lapte caldut
1 lingura unt
2 lingurite lapte praf
1 ½ plic drojdie uscata
1 ½ lingurita zahar
530 gr faina de grau integrala
1 lingurita sare
2 linguri seminte floarea soarelui


Mod de preparare:

Se pun toate ingredientele de mai sus in ordinea data in masina de paine: lichidul, grasimea, sarea, zaharul, faina si ultima adaugata este drojdia.

Se programeaza masina pe programul Basic (1), la greutatea de 910 gr si gradul de rumenire mediu (3).


5 comentarii:

Anonyme a dit...

Hello Davella,
foarte frumos ti-a iest la masina. Si eu am masina de piine de doi ani dar tot de atita timp sta neatinsa in cutie inca sigilata. Poate, poate o bag si in priza cindva curind...
XO

Anonyme a dit...

Buna painica! Acum am descoperit blogul! Imp place, il trec la favorite!

DAVELLA CULINAR a dit...

Merci NINA si OANA pentru complimentele voastre. Voi incerca sa experimentez si alte retete cu masina mea de paine, caci cele din retetarul ei nu prea sunt pe gustul meu. Numai bine!

Laura a dit...

Draga mea Davella, felicitari pentru achizitionarea masinii de paine si mult spor la ea!!! :P
Sa o folosesti sanatoasa si sa ne dai cat mai multe idei si noua, celor intrati de curand in "bransa" :))...in categoria celor care detin asemenea minunatii de aparate! ;)
...caci sper sa nu mai dureze mult si sa-mi pun si eu masina la treaba! :)

P.S. Steluta cu nr.6 e de la mine!!! :P
Mult succes in continuare!!!

DAVELLA CULINAR a dit...

Merci Laura! Sper sa ma ridic la inaltimea asteptarilor. Tot ceea ce voi incerca cu masina de paine va fi afisat pe blog, asa ca spor la treaba! Merci deasemenea pentru votul tau, esti o draguta!

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design