Mes gâteaux

Mes gâteaux

samedi 7 février 2009

Tarta cu fructe dedicata micutului Robert

Aceasta tarta cu fructe este dedicata micutului Robert cu ocazia aniversarii sale.
Reteta este mai speciala deoarece nu contine lactoza: nu am folosit lapte obisnuit, ci lapte de soya.




PANDISPAN

Ingrediente:
6 oua,
6 linguri faina,
6 linguri zahar pudra vanilat,
½ lingurita coaja de lamaie,
1 praf de copt.

Mod de preparare:
1. Se bat ouale intregi cu zaharul pudra vanilat, bine de tot, pana se fac ca o crema si volumul lor creste considerabil. Se adauga coaja de lamaie.
2. Se adauga in ploaie faina amestecata cu un praf de copt si se mai amesteca putin pana la omogenizare.
3. Se unge cu unt o tava pentru tarta si se tapeteaza cu faina.
4. Se toarna compozitia in tava si se coace cca 25 - 30 minute la 380 grade Fahrenheit.
5. Se scoate pe un gratar sa se raceasca.

CREMA

Ingrediente:
Crema am facut-o dintr-un plic de budinca de vanilie Dr. Oetker, dar am folosit la preparare 400 ml. lapte de soya.




MONTAREA TARTEI SI ORNAREA CU FRUCTE:



Dupa ce s-a racit blatul, l-am asezat pe un platou si l-am insiropat cu suc de fructe.
Am pus apoi un strat de budinca si am ornat cu felii de fructe:
Capsuni, banane, piersici, portocale si mure.
Dupa aceea am folosit gelatina incolora pentru fixarea fructelor.


LA MULTI ANI MICUTULE ROBERT !

4 comentarii:

Anonyme a dit...

Frumoasa tarta Davella si de buna nu mai zic ca precis e delicioasa;laptele de soya imi place si mie tare mult ,mai ales cel cu gusturi.
La multi ani micutului!
O duminica placuta sa ai !

DAVELLA CULINAR a dit...

Draga LISSA iti multumesc de vizita si pentru aprecieri, mai ales ca sunt o admiratoare a torturilor tale. Micutul Robert, baietelul unei bune amice, este alergic la lactoza, asa ca tarta este un pic mai speciala.O duminica frumoasa si o saptamana incarcata pozitiv!

Anonyme a dit...

multumesc pt felicitari, sunt mama lui Robert.
Sper sa apara de data asta mesajul...Intr-adevar a fost delicios tortul , mai ales cand copii scormonau dupa fructe cu o placere....de parca ar fi gasit mici comori.
Multumesc Laura!

DAVELLA CULINAR a dit...

Buna Gabriela! Multumesc pentru bunele aprecieri si mai ales sunt incantata ca tortul a placut copilasilor. Oarecum am avut emotii.Un week-end minunat si plin de iubire!

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design