Mes gâteaux

Mes gâteaux

jeudi 26 mars 2009

Rulada de carne de vita, cascaval si bacon


Pentru aceasta rulada deosebit de fina si de gustoasa, aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:

Felii subtiri de carne de vita,
Cascaval feliat,
Bacon ( kaizer crud ),
Foi crude de salata verde sau de spanac,
Crema de branza tartinabila Philadelphia,
Unt sau ulei pentru prajit,
Sare, piper.

Mod de preparare:
1. Taiem feliile de carne de vita in fasii de latime feliilor de bacon si le ungem cu crema de branza tartinabila Philadelphia.
2. Luam cite o felie de carne pe care punem cascavalul, baconul si foaia de salata ( eu am folosit spanac ). Fiecare ingredient il ungem cu crema de branza tartinabila Philadelphia.
3. Rulam apoi cu multa grija totul si pentru a pastra forma frumoasa la prajit, legam de jur imprejur cu ata de macelarie.



4. Condimentam cu sare si piper fiecare rulada in parte.
5. Intr-un vas rezistent punem putin ulei sau unt ( eu am pus cate o lingurita de unt deasupra fiecarie rulade ), asezam ruladele la 2-3 cm. una de cealalta si le bagam la cuptor pentru cca 30 min.

Dupa 15 min. se pot intoarce pe cealalta parte, pentru a se rumeni frumos pe ambele parti.
6. Se pot servi cu ce garnitura doriti. Eu le-am asortat cu banalii cartofi grosieri prajiti .

2 comentarii:

Anonyme a dit...

Hello Davella,
ce minune de rulada!!!
arata excelent, bravo!,
XO

Vicky a dit...

Davella, te asteapta un premiu la mine pe blog.

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design