Mes gâteaux

Mes gâteaux

vendredi 14 août 2009

La multi ani draga MARIA / Joyeux anniversaire chère MARIA



Dat fiind faptul ca azi este marea sarbatoare a crestinatatii, si anume Adormirea Maicii Domnului sau Sf. Maria, tin sa le urez pe aceasta cale tuturor ce poarta numele de Maria, Mariana, Marina, Marioara, Mariuca, Mioara, Mariela, Marilena, Marin, Marian, Marinica, Marinache un sincer

LA MULTI ANI !

cu multa sanatate, fericire, noroc si impliniri alaturi de cei dragi.







In mod special, le doresc LA MULTI ANI!, tuturor doamnelor ce poarta numele de Maria si fac parte din familia mea, care de-a lungul vietii mi-au fost alaturi la bine si la rau: mama mea Mariana, sora mea Marilena, mama-soacra Mary, bunica fiului meu Mimi, diriginta mea Mimi si nu in ultimul rand, draga mea prietena Mari Bedo .



1 comentarii:

Geanina Codita a dit...

Mă alătur şi eu gândurilor tale frumoase.

La mulţi ani!


Te îmbrăţişez cu drag!

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design