Mes gâteaux

Mes gâteaux

lundi 18 avril 2011

Brioches roulées aux chocolat et canneberges séchées / Melcisori cu ciocolata si merisoare

Pastele este una dintre cele mai mari sarbatori religioase ortodoxe. Meniul de Pasti este format din retete traditionale: oua vopsite, bors din miel, friptura de miel, drob de miel, iar cozonacul si pasca sunt la loc de cinste.

Desi suntem in post, bunica si mama mea foloseau primele 2 zile ale acestei saptamani pentru a “incerca” drojdia si faina pentru cozonac si pasca. Conform traditiei de familie, mi-am propus sa le urmez exemplul. Asa ca din aluat de cozonac, am “fabricat” niste melcisori pufosi. Si pentru a fi pe placul familiei, am folosit crema de ciocolata si merisoare (canneberges).

Le Pâques est une des fêtes les plus religieuses orthodoxes. Le menu pour le Pâques se compose de recettes traditionnelles: les oeufs teints, la soupe d'agneau, rôti d'agneau, le pain à la viande d’agneau, le pain brioché sucré, etc.

Bien que nous sommes dans le post, ma grand-mère et ma mère utilisait les deux premiers jours de cette semaine pour «essayer» la levure et la farine pour le gâteau et du pain. Conformément à la tradition que je voulais essayer la farine et la levure. Donc, je "fais » certaines brioches moelleuses et j'ai utilisé la crème au chocolat et les canneberges.




5 comentarii:

Bianca a dit...

Deci faina e foarte buna si o poti incerca linistita de paste.
Melcisorii sunt si ppar deliciosi!!!
Pupici si sarbatori pascale linistite alaturi de cei dragi

Gabriela a dit...

Uau ,ce bine arata ,salivez,cred ca au iesit super deliciosi melcisorii tai!Iti doresc un paste cat mai fericit,draga mea alaturi de cei dragi tie!pupici!

SWEET CAKE STUDIO a dit...

Minunati melcisiorii..arata de nota 11.Va dorec sarbatori fericite alaturi de cei dragi si sa ne aratati bunatatile pregatite!!!

felis a dit...

Deliciosi trebuie sa fie ca arata f bine!
Sarbatori luminate! Paste fericit!

Lissa's Cakes a dit...

Un Paste fericit alaturi de cei dragi! " HRISTOS A INVIAT"

 

*DAVELLA CULINAR* Template by Ipietoon Cute Blog Design